علیرضا محدثی زرندی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاحیه مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این جشنواره نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
وی از رقابت ۱۳ هزار و ۳۱۳ دانشجو پیام نور سراسر کشور در این جشنواره در ۶ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، فناوری و هنری خبرداد و گفت: شرکت دانشجویان در بخش‌های معارفی، هنری، پژوهشی و فناوری نیز چشمگیر بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۹هزار نفر در بخش معارفی این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند تصریح کرد: آزمون این بخش با همکاری مرکز آزمون دانشگاه به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
محدثی زرندی گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان ۲۱۲ نفر به مرحله نهایی راه یافتند که از ۱۲ تا ۱۴آبان ماه سالجاری در شهر کرمان در سطح ملی با یکدیگر رقابت می کنند که در پایان ۸۰ شرکت‌کننده در ۳۰ رشته مختلف قرآن و عترت پذیرفته می شوند.
دبیر مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان گفت: این رویداد بزرگ با حضور ۲۰ داور مطرح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که دانشگاه پیام نور استان کرمان برای نخستین بار میزبان این رویداد است.
وی برگزاری بیش از ۱۰ محفل انس قرآن با حضور قاریان برتر این مسابقات، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و پژوهشی در حوزه قرآن و عترت و بازدید از آثار باستانی و گردشگری شهر کرمان از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره عنوان کرد.
محدثی زرندی خاطرنشان کرد: استقبال از این مسابقات بیانگر فضای قرآنی دانشگاه پیام نور و نوید بخش برداشته شدن گام‌های ارزشمند در راستای خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم است.
دانشگاه پیام‌نور استان کرمان از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه سالجاری میزبان مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.