رضا فلاح عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد دوره ها و آموزش های تخصصی را گذرانده و در قالب تیم های مختلف سازماندهی شده‌اند.

وی گفت: بانوان در حوادث طبیعی و غیرطبیعی جمعیت هلال احمر استان کرمان را یاری می کنند و این افراد پایگاه ثابتی ندارند لذا در طرح‌های مختلف این جمعیت مشارکتی فعال دارند.

وی با بیان اینکه نیاز به بانوان امدادگر در برخی حوادث وجود دارد تصریح کرد: این افراد به حادثه‌های مربوط به بانوان اعزام می‌شوند و مشارکت مطلوبی هم دارند و امدادرسانی مناسب آنان در سال‌های گذشته شاهدی بر توانایی بی‌نظیر بانوان در حوزه امداد و نجات استان کرمان بوده است.

فلاح گفت: بانوان بسیاری با حضور موثر در فعالیت‌های امدادی این استان توانایی خود را ثابت کردند و دوشادوش مردان، بدون هیچ چشم داشتی به فعالیت‌های بشر دوستانی و امدادرسانی در حوادث مشغولند.

به گفته فلاح، بانوان با حضوری پررنگ، به صورت پای ثابت در تمامی برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان مشارکت دارند.

حضور و مشارکت فعال بانوان داوطلب در عرصه امدادرسانی و فعالیت های بشر دوستانه نشان می دهد که کمک به همنوعان به عنوان وظیفه‌ای همگانی در میان تمامی لایه‌های جامعه استان کرمان رسوخ کرده و بانوان این استان را به عنوان نمونه‌ای مثال زدنی در امدادرسانی مطرح کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.