محمد جواد فدایی روز سه شنبه در نشست  پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمان افزود: پاسخ استعلام ها  جهت صدور مجوز نباید بیشتر از ۲ هفته بطول انجامد و سیستم متمرکز برای جوابدهی سرمایه گذاران مشخص شود.

وی با اشاره به معرفی واحدهای متقاضی بوم گردی استان به بانک تصریح کرد: در این خصوص ۲ مرحله وجود دارد،  یکی اینکه طرح ها بزرگ است که به وزارتخانه برده می شود و بعضی طرح های کوچک تر باید به بانک توسعه تعاون ارجاع شود و در سامانه ثبت نام کنند و تسهیلات به متقاضیان واحدهای کوچک بوم گردی زیر ۲ میلیارد تومان پرداخت شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: در سفر روز گذشته به شهرستان شهربابک یک مصوبه داشتیم که ۱۵ واحد کوچک کنستانتره مس را راه اندازی کنیم و  هر کدام ۸۰ هزار تن مس میدوک تحویل بگیرند و به واحد های بعدی بدهند که هم برای افزایش تولید، سرمایه گذاری و اشتغال موثر است.

وی تاکید کرد: محیط زیست هر تقاضایی را که دریافت و تنظیم می کند، باید اطلاعات اولیه را از دستگاه ها بگیرد و جواب را در نشست بعدی پنجره واحد اعلام کند.

فدایی گفت: برای حل مشکلات کارخانه شیر رابر مقرر شد طی مدت ۲۰ روز، برای جلسه آینده پنجره واحد سرمایه گذاری، تمام متقاضیان  و مسئولان را دعوت کنیم تا به مسائل رسیدگی و مکان جدیدی به آن ها داده شود.

تیم اقتصادی دولت در استان کرمان از سال ۹۶به تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری بمنظور سرعت بخشی به روند پاسخ استعلامات متقاضیان سرمایه گذاری اقدام کرده است که تاکنون به موفقیت لازم نرسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.