به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به مشخص کردن وظیفه قانونی برای برخورد با متخلفان و متصرفان حریم راه‌ها در قانون اساسی، این اداره کل با جدیت و مساعدت دستگاه قضایی طبق قانون با متخلفان برخورد می‌کند.
آرش شهدادنژاد افزود: در چندماه گذشته با توجه به گزارش‌های دریافتی و رعایت نکردن قانون در زمینه نصب تابلوهای غیرمجاز توسط اشخاص حقیقی و دستگاهای دولتی، ۸۹ عدد تابلو در ابعاد مختلف با دستور قضایی جمع آوری شد.
وی با اشاره به اینکه هرگونه دیوار نویسی در حاشیه راه‌ها ممنوع و منوط به کسب مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، بیان کرد: هر نوشته تبلیغاتی در حاشیه راه‌ها بدون کسب مجوز از این اداره کل انجام شود خلاف قانون و ضمن جریمه نقدی، با هزینه خود فرد متخلف بایستی حذف شود.
رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بیشترین تابلوهای جمع آوری شده از محور جیرفت - دلفارد - ساردوئیه به تعداد ۵۲ عدد بوده است.
شهدادنژاد نصب صندوق‌های خیرات و جمع‌آوری کمکها برای مساجد در حاشیه راهها و تقاطع‌ها را خطر آفرین دانست و گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت مردم، رانندگان و مسافران را به خطر بیندازد برخورد خواهد شد.
وی از مردم خواست موارد کوه نویسی، دیوار نویسی و نصب تابلو و احداث بناهای غیرمجاز در حاشیه راه‌های جنوب کرمان را به شماره ۱۴۱ مرکز  مدیریت راه‌ها اطلاع دهند.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.