به گزارش ایرنا،  مسئول وب سایت انگلیسی کرمان گفت: این وبسایت  به عنوان یک سایت مرجع، با رویکرد خبری، گردشگری، توسعه و جذب سرمایه گذاری شامل بخش های متعددی است که ضمن انعکاس اخبار استان در حوزه های بین المللی، جاذبه های توریستی و زمینه های سرمایه گذاری این استان در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات، زیرساخت ها و انرژی را معرفی می کند.

سپیده سلیمانی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی ورود گردشگران خارجی به استان کرمان در ۶ ماه اول سال جاری، افزود: تلاش سایت انگلیسی استانداری کرمان بر این بوده که وقتی گردشگر خارجی قصد سفر به کرمان را دارد و یا وارد این استان شده با مراجعه به این سایت بتواند نیازهای خود را برطرف کند و نیازی به تحقیقات بیشتر نباشد از این رو اطلاعات مربوط به تمامی هتلها، اقامتگاه های بوم گردی، آژانس های مسافرتی، خدمات الکترونیک و سایت های مهم در این سایت در دسترس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وب سایت انگلیسی استانداری کرمان دارای بخشی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری است که در این راستا اطلاعات موردنیاز در بخش های طبیعی، تاریخی و صنایع دستی و سوغات دسته بندی و ارائه شده است.

این کارشناس بخش انگلیسی روابط عمومی استانداری خاطرنشان کرد: یکی از وظایف روابط عمومی هر دستگاه و سازمان، اطلاع رسانی و نشر اخبار است و سایت انگلیسی استانداری نیز از این قاعده مستثنی نیست و سعی شده که در وهله اول به انتشار اخبار بین المللی مربوط به استانداری کرمان پرداخته و در ادامه به انعکاس درخشش کرمانیان در عرصه های بین المللی بپردازد.

وی تاکید کرد: در بخش دیگری از سایت انگلیسی استانداری کرمان به معرفی مفاخر استان از گذشته تاکنون پرداخته شده است و این بخش به صورت مستمر به روز رسانی می شود.

سلیمانی اظهارداشت: در بخش دیگری از سایت انگلیسی استانداری کرمان به نمایش تصاویر و  ویدئوهایی به زبان انگلیسی یا با زیرنویس انگلیسی پرداخته شده است.

وی گفت: سایت انگلیسی استان کرمان به آدرس https://en.kr.ir قابل دسترسی است.

 رونمایی از اپلیکیشن خادمین در کرمان

طراح اپلیکیشن خادمین گفت: این اپلیکیشن به منظور ارتباط مستقیم مدیران استانی و شهرستانی با مردم طراحی و اجرا شده و بر اساس آن افراد می توانند به اطلاعات جامعی از هر دستگاه رسیده و نیازی به مراجعه به سایتهای متعدد نداشته باشند.

محمد صادق شهاب الدینی افزود: این اپلیکیشن ضمن ایجاد ارتباط مستقیم بین مدیران و مردم، به انعکاس اخبار دستگاههای مختلف می پردازد.

وی اظهارداشت: اپلیکیشن خادمین همچنین شامل لینک مستقیم نشریات محلی است که زمینه دسترسی به این نشریات را برای تمامی افراد فراهم می کند.

طراح اپلیکیشن خادمین تاکید کرد: برای دریافت اپلیکشین رایگان خادمین می توان کلمه خادمین را به ۱۰۰۰۸۵۹۰ پیامک کرده و یا از لینک KHADEMIN.IR/SITE/APK استفاده کرد.

۷۴۳۷/۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.