به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: نبود توازن بین فعالیت های معین های اقتصادی در استان کرمان مشاهده می شود.

وی ادامه داد: استانداری کرمان در صدد ایجاد توازن بین مناطق استانی با تعیین معین های اقتصادی بوده ایم که به نظر می رسد در برخی موارد این اتفاق رخ نداده و با تعیین معین های جدید تخصصی درصدد حل این موضوع هستیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه لازم است زمینه های سرمایه گذاری در این استان به نحوی مشخص و کارها به شکلی دنبال شود که سرمایه گذار فقط برای صرف هزینه و اجرای پروژه وارد استان شود، تاکید کرد: این اقدام در افزایش و تسریع سرمایه گذاری موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: در راستای بهبود و افزایش فعالیت دفاتر تسهیلگری مقرر شد پروژه های پیشنهادی در چهار گروه پروژه های استانی دستگاه های اجرایی، پروژه های با اعتبارات ملی، پروژه های خیران و پروژه های بخش خصوصی تفکیک شده و در نشست آینده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان مطرح شود.

برنامه تحول ساختار نظام اداری نیز در این نشست تشریح و درباره ۶ پروژه پیشنهادی این برنامه توضیح داده شدکه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و اعلام شد که تا پایان سال جاری ۲۰۰ فرایند اصلاح می شود.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.