رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان عنبرآباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پاکسازی و بازگشایی محل تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه خلیج فارس این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه کامیون بنز حامل کود و پوکه معدنی در محدوده روستای میثم‌آباد واژگون شد.
مهدی پورجمعه افزود: پس از واژگونی کامیون و ریخته شدن بار آن در بستر جاده، سه دستگاه خودروی سواری پژو، پراید و سمند با هم برخورد کردند و این اتفاق باعث بر هم خوردن نظم ترافیکی محور شد. 
وی با بیان اینکه با اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان مبنی بر واژگونی کامیون و بروز تصادف زنجیره ای، هفت نفر از نیروهای راهدار، یک دستگاه لودر و کامیونت راهداری به محل حادثه اعزام شد که با جمع آوری بار ریخته شده کامیون از بستر راه، تردد در این محور جریان یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد بیان کرد: با توجه به برخورد چندین خودرو به یکدیگر مسیر انحرافی از باند کناری مشخص و تردد برقرار شد.

پور جمعه با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است افزود: هم اکنون محل حادثه پاکسازی شده و تردد روان در محور بزرگراهی خلیج فارس برقرار است .

وی از رانندگان خواست با توجه به قرار گرفتن روستاهای جهادآباد و میثم‌آباد در مسیر جاده، هنگام تردد سرعت خود را با توجه به تابلوها تنظیم کرده و از رانندگی با سرعت زیاد در این محدوده جدا خودداری کنند.

در این تصادف سه نفر به صورت سطحی دچار جراحت شدند که با حضور پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی مورد مداوا قرار گرفتند.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

7429/7450

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.