به گزارش دریافتی ایرنا، سجاد افشارمنش روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از کسب گزارشی مبنی بر دپوی یک محموله سم در یک منزل مسکونی در شهرستان قلعه گنج ،رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد محموله سم کشف شده که ارزش ریالی آن قریب به ۵۰۰میلیون ریال بوده است متعلق به طرح مبارزه با هجوم ملخ های صحرایی در جنوب کرمان بوده که توسط یکی از کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان قلعه گنج مورد سوء استفاده قرار گرفته است .

افشارمنش افزود: پس از تکمیل گزارش و احضار متهم به دادسرا، این کارمند متخلف با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج با اشاره به اینکه چنگ اندازی به بیت المال یک امر زشت و ناپسند می باشد،گفت: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه شهر های جنوب استان کرمان و خصوصا پرسنل خدوم سازمان جهاد کشاورزی چندین ماه درگیر مبارزه شبانه روزی با هجوم ملخ های صحرایی بوده اند،انجام چنین اقدامات زشتی از سوی یک کارمند، برای سیستم قضائی و مردم قابل تحمل نیست .

افشارمنش با بیان اینکه با متهم برخورد قضائی صورت خواهد پذیرفت،گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج تشکیل شده   و اداره کل بازرسی استان کرمان نیز به این موضوع ورود کرده است.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.