به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان کرمان روز سه شنبه در آئینتجلیل از این مدال آوران با اشاره به اینکه همه ۶۰ شرکت کننده از این استان حائز رتبه شدند افزود: در تمام طول دوره بچه‌ها با تمرینات زیاد و منظم گروه را همراهی کردند و موفق شدند در مقایسه با سال قبل یک جهش ۷۰ درصدی را در تعداد مدال و ورزشکاران کسب کنند.  

عباس صادق زاده بابیان اینکه ورزش در سازمان بهزیستی اصل توانمندسازی است گفت: کرمان متولی ۶۲ مرکز حضور فرزندان است که باافتخار میزبان قریب یک هزار و ۴۰۰ نفر استعداد در این مراکز است.

صادق زاده افزود: استعداد و ظرفیتی که درزمینهٔ ورزش در کرمان وجود دارد  قطعاً در سال‌های آینده نوید ظرفیت‌ها و موفقیت های جدی‌تر و ارزشمندتری را با خود به همراه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: بهزیستی تنها به ۶۰ درصد از استعدادها ورود کرده است و هنوز مراکزی داریم که باید استعدادیابی شوند تا فرزندان ما در شرایط و مسیرهای تخصصی‌تری قرار گیرند تا در آن زمینه بارورشده و مایه عزت و آبرو شوند.

وی هر کدام از فرزندانی که در این مراکز وجود دارند را یک ظرفیت، افتخار و یک امتیاز برای سازمان بهزیستی استان و کشور دانست و گفت: ما آینده ورزش قهرمانی، المپیک  و پاراالمپیک را باید از همین امروز در برنامه بچه‌ها قرار داده تا تمام فرزندان بهزیستی روی سکوها بایستند و این ظرفیت قطعاً وجود دارد.

صادق زاده بابیان اینکه مسابقات مهر بهزیستی هرساله در کشور انجام می‌شود گفت: این مسابقات در ۸ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دومیدانی، پینگ‌پنگ، آمادگی جسمانی و شنا و شطرنج برگزارشده که تنها در رشته فوتسال خانم‌ها حضور نداشتند.

وی همچنین گفت: خوشبختانه رقم خوبی برای ورزش در سال جاری اختصاص پیداکرده است و این‌یک امیدواری را به ما می‌دهد که سال‌های آینده با یک رویکرد تخصصی‌تری به ورزش بپردازیم.

در پایان با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی از مدال آوران تقدیر و تجلیل شد.

۹۸۸۹ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.