به گزارش ایرنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجموعه چند منظوره ورزشی گفت: ورزشکاران کرمانی هیات جانبازان و معلولان نام استان را در جایگاه ویژه ای در سطوح بین المللی قرار داده اند.
محمدرضا پورابراهیمی با تاکید بر اینکه  اولویت ما مسابقات آسیایی و پاراآسیایی است، پیشنهاد داد: در رشته هایی از جمله کاراته، دومیدانی و جانبازان معلولان که اولویت داریم تقسیم کاری کنیم. 
وی  افزود: طی روزهای آینده نشستی  با مدیرانی خواهیم داشت که صورتجلسه توافق صورت گرفته میان مدیران اقتصادی و هیات های ورزشی که با حضور استاندار انجام شد را امضا و اعلام حمایت کردند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: باشگاه گل گهر عنوان کرده هیات جانبازان و معلولان را حمایت و کمک می کند و الان باید پای توافق صورت گرفته باشد هر چند که مدیر آن تغییر کرده باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک با استاندار کرمان در آینده نزدیک بیان کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جونان در هفته های آتی نشست مشترکی با استاندار و هیات هایی که در بازیهای پارالمپیک و پاراسیایی باید شرکت می کنند رگزار خواهیم کرد تا حمایت لازم از این هیات ها به طور جدی صوت گیرد.
پورابراهیمی افزود: در توافقی که با باشگاه صنعت مس داشتیم مقرر شد حمایت از رشته های ورزشی غیر از فوتبال داشته باشند و حتما هم با باشگاه جلسه می گذاریم که توافق صورت گرفته براساس اولویت ها صورت گیرد
وی افزود: در این توافق قرار شد که هیاتی که تعداد ورزشکاران بیشتر دارد، مدال ها و افتخارافرینی بیشتری داشته و یا توانسته در ظرفیت ملی و استانی خوب کار کند را مبنا قرار دهیم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد: وضعیت امسال به لحاظ درامدی خاص است و مقداری محدود تر هستیم اما نباید پروژه های ما متوقف شود، ما در استان کرمان از خیران گرانقدری بهره می بریم که باید از انها تقدیر کرد که عرصه هایی همچون ورزش ورود می کنند تا خروجی ان ارتقای توانمندی استان و ورزش ما باشد.
۳۰۲۹ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.