به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان افزود: نیاز کنونی این است که دستگاههای اجرایی، طی دو هفته آینده جدولی از اسامی پیمانکارانی که دستگاه های اجرایی به آنها بدهکار هستند و بدهکاری قطعی شده تا پایان سال های ۹۶ و ۹۷ به تفکیک را تدوین کنند و در مقابل آن بدهی هر پیمانکار به بانک ها تا پایان سال های ۹۶ و ۹۷ و بدهی مالیاتی پیمانکاران تا پایان سال های ۹۶ و ۹۷ ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است کمیته ای چهارگانه برای پیگیری موضوع، بررسی این جدول و دریافت تائیدیه بانک ها و سایر مراجع مربوطه تشکیل شود.

استاندار کرمان به موضوع واگذاری پروژه ها نیز اشاره و بیان کرد: زمانبندی لازم برای واگذاری پروژه های تعیین شده، ابتدای آذرماه است و در این رابطه در ۱۰۹ مورد باید کار واگذاری آنها انجام شود.

فدائی بیان کرد: در این نشست پیشنهاد معاونت اقتصادی استانداری برای اضافه کردن تعدادی از مناطق محروم استان به مصوبه مناطق تحت پوشش محور شرق و غرب کشور مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمین شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان ابلاغ اعتبارات جدید هزینه ای و تملک دارایی استان کرمان نیز تصویب شد.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.