به گزارش دریافتی ایرنا،  رضا طالبی زاده  روز چهارشنبه در نشست با فرماندار و روسای ادارات متولی امر زمین و مسکن در بافت ضمن تاکید بر مزایای سامانه آرشیو الکترونیک اوراق ثبتی ازآرشیو  قریب ۹۶۰ هزار پرونده ثبتی مشتمل بر ۲۲ میلیون و ۷۵۷ هزار برگ در سطح استان خبر داد.

وی افزود افزود: تعداد ۴۷ هزار و ۲۶۶ پرونده ثبتی شهرستان بافت اسکن و برای بارگذاری به سازمان ارسال شده اند که پس از بارگذاری در سیستم آرشیو الکترونیک، گردش فیزیک پرونده های ثبتی شهرستان بافت حذف و تمام فرایندهای ثبتی به صورت مکانیزه انجام خواهد شد.

طالبی زاده تسریع در پاسخ به استعلامات و کوتاه شدن زمان فرایندهای ثبتی را مهمترین دستاورد اسکن بیش از ۹۱۹ هزار اوراق موجود در پرونده های ثبتی شهرستان بافت دانست و خاطر نشان کرد: حذف گردش فیزیک پرونده های ثبتی و استفاده از نسخه الکترونیک باعث کاهش میزان سرقت پرونده ها و جعل اوراق ثبتی می‌شود.

این مقام قضائی ضمن تاکید بر اسکن به موقع و به روز اوراق جدید پرونده های ثبتی و بارگذاری آنان در سامانه آرشیو الکترونیک گفت: در صورت بروز هر گونه اخلال در روند به روزرسانی پرونده های ثبتی اسکن شده، کل سیستم آرشیو الکترونیک دچار مشکل می شود و از اینرو باید اوراق اضافه شده به پرونده ثبتی در همان روز اسکن و در سامانه بارگذاری شوند.

۹۷۶۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.