فرمانده انتظامی جیرفت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با گسترش چتر اطلاعاتی، باند قاچاق موادمخدری را که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال یک محموله تریاک بودند، را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: طبق عملیات شناسایی و رصد اطلاعاتی، این محموله با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و سمند، از استان های مرزی بارگیری و در حال انتقال به مرکز کشور بود.

وی تصریح کرد: این باند چهار نفره به قصد فریب ایستگاه های بازرسی و ماموران پلیس در پوشش خانواده متشکل از سه نفر مرد و یک خانم در حال انتقال محموله موادمخدر بودند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، در بخش اسفندقه جیرفت شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

سرهنگ محمدرضایی اظهار داشت: در یک عملیات هماهنگ متشکل از تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی و پاسگاه اسفندقه در محور مواصلاتی جیرفت - اسفندقه با یک تعقیب و گریز در نهایت هر ۲ خودرو مجبور به توقف شدند که خودروی سمند به رانندگی یک نفر مرد همراه با سرنشین زن و خودروی پژو با سرنشینی ۲ نفر مرد متوقف شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: ماموران پس از بازرسی خودروها ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود.

وی ادامه داد: اعضای این باند پس از تکمیل تحقیقات با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

از ابتدای سال جاری تا کنون چهار تُن مواد مخدر در جیرفت کشف شده است.

این شهرستان با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. 

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.