به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و آرمان گهر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز(سه شنبه) در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان پیگیری شد که پس از ۹۰ دقیقه با تساوی دربی استان کرمان، سهم هر تیم از این بازی تنها یک امتیاز شد.

در دقیقه ۲۰ بازی سیرجانی ها با اعلام پنالتی درون محوطه جریمه مس کرمان صاحب موقعیت شدند و گل نخست این بازی را عباس پورخسروانی برای تیم فوتبال آرمان گهر به ثمر رساند.

اما کرمانی ها خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند گل نخست خود و تساوی مسابقه را در دقیقه ۲۳ وارد دروازه حریف هم استانی خود کنند.

بهرام رشیدفرخی با یک ضربه سر روی ارسال زیبای امین جهان کهن از روی ضربه ایستگاهی (کرنر)، گل مساوی برای مس کرمان رقم زد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک ادامه باید.

در ادامه مسابقه یاسر فیضی در دقیقه ۳۰ درون محوطه جریمه توسط مدافعان آرمان گهر سیرجان سرنگون شد اما داور بازی از اعلام پنالتی به سود تیم فوتبال مس کرمان خودداری کرد.

داور این رقابت همچنین گل تیم فوتبال مس کرمان در دقیقه ۴۸ را مردود اعلام کرد که بازی با همان نتیجه تساوی ادامه یابد.

یک بار دیگر دروازه آرمان گهر سیرجان در دقیقه ۵۵ مسابقه فرو ریخت به این ترتیب که یاسر فیضی بازیکن مس با ضربه سر، ارسال توپ جلال عبدی را به گل تبدیل کرد تا کرمانی ها گل پیروزی بخش خود را تا اینجای مسابقه به ثمر رسانده باشند.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان سه دقیقه پس از دریافت گل دوم، اینبار توسط عباس پورخسروانی به گل رسید تا نتیجه مسابقه ۲ بر ۲ به تساوی برسد.

موقعیت گلزنی میثم تهی دست در دقیقه ۳۲، فرار یاسر فیضی در دقیقه ۴۳، رشید فرخی در دقیقه ۷۲ و چند فرصت دیگر در دقیقه ۱۵ و دقایق پایانی برای تیم فوتبال مس کرمان با بدشانسی از دست رفت و ضربه بازیکن آرمان گهر در موقعیت تک به تک دقیقه ۳۵ و ۶۹ بازی نیز با واکنش دروازه بان مس دفع شد تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

همچنین ایمان رازانی بازیکن آرمان گهر سیرجان با دریافت ۲ کارت زرد، در دقیقه ۷۳ از زمین مسابقه اخراج شد.

تیم فوتبال مس کرمان در بازی مقابل آرمان گهر سیرجان با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، حسین حیدری میثم تهی دست، محمدرضا نقدی پور، جلال عبدی، مهران امیری، ارشیا عباسی، پوریا غلامی(از دقیقه ۷۵ مهدی عسکری)، امین جهان کهن(از دقیقه ۶۴ حسین شنانی)، یاسر فیضی، بهرام رشید فرخی به میدان رفت.

تیم فوتبال مس کرمان پس از این مسابقه چهار امتیازی و آرمان گهر سیرجان نیز ۲ امتیازی شد.

 ۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.