به گزارش ایرنا، استاندار کرمان در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: اقدامات دادگستری کل استان کرمان برای توسعه ابزار، امکانات و تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم شایسته تقدیر است.

محمدجواد فدائی با اشاره به این مطلب که مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی نقش شایان توجهی در رسیدگی سریعتر و دقیق تر به پرونده های اقتصادی در استان خواهد داشت، عنوان کرد: امیدواریم این مجتمع ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد تا مردم هم بتوانند بهتر از ظرفیت دستگاه قضا استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اجرایی استان کرمان نیز در حد توان و امکانات خود از اجرای پروژه مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی حمایت خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: یکی از ساختارهای مصوب دستگاه قضا طی ۲ سال گذشته راه اندازی مجتمع جرائم اقتصادی بود که تاکنون زمین آن محیا نشده بود اما با پیگیری و حمایت های استاندار کرمان زمینی برای احداث این مجتمع اختصاص یافت.

یدالله موحد افزود: پرونده های مربوط به قاچاق کالا، رشوه، اختلاس و کلاهبرداری در مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی مورد رسیدگی و صدور رای قرار خواهد گرفت.

مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر زیربنای جنبی در طول یکسال آینده احداث خواهد شد.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.