به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، احمد اسکندری نسب در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با اشاره به اهمیت جوان گرایی در مجمع خیرین گفت: هر آجری که توسط خیرین در ساخت مدرسه استفاده می شود ساختمان یک مدرسه را نمی سازد، بلکه فرهنگ آینده یک کشور را می سازد و تمدن یک مملکت را به وجود می آورد.
وی افزود: هرچند ممکن است تلاش‌های خیرین از دید مسئولان پنهان بماند، اما اجر اخروی آن همواره نزد خدای متعال محفوظ خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اذعان کرد: تحول در فضای مدارس نیز باید انجام شود و خیرین جوان نیز به مجامع خیرین مدرسه ساز بپیوندند و این تلاش بیش از پیش، اعضای مجامع را می‌طلبد تا فرهنگ مدرسه سازی و خیری در جامعه نهادینه شود.

نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان و جمعی از معاونان اداره کل نوسازی و روسای ادارات و کارشناسان حوزه ستادی در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

۳۰۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.