به گزارش ایرنا آیت الله احمد بهشتی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از فرهنگیان فرهیخته و حامیان ایتام در کرمان با اشاره به اینکه باید رابطه با خدا و مردم را تحکیم بخشید؛ افزود: اگر رابطه با خداوند از طریق نماز و رابطه با مردم از طریق زکات برقرار شد به طور قطع جامعه ای سالم و ایده آلی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه خندق عظیمی بین برخی از اقشار جامعه است گفت: کساتی در اوج مال و حقوق نجومی هستند و برخی دیگر در اوج فقر به سر می برند.

آیت الله بهشتی با بیان اینکه برخی افراد به منابع درآمدی کشور دسترسی دارند و به میلیاردها تومان در سال قانع نیستند گفت: در یکی از قتل هایی که اخیراً در کشور رخ داده است؛ قاتل برای رضایت خانواده مقتول حاضر به پرداخت هشت میلیارد تومان شد؛ این پول ها از کجا تامین می شود؛ باید برای این موارد چاره اندیشی شود.

وی بیان داشت: افرادی هستند که با حقوق های نجومی سرمایه کشور را به غارت می بردند که امیدواریم قوه قضاییه با این افراد برخورد کند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان با بیان اینکه کار خیرین بسیار ارزشمند و خداپسندانه است تصریح کرد: ایثار بالاتر از کمک و انفاق است و در حال حاضر باید در حوزه مسائل اقتصادی ایثار کرد.

9895/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.