به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: اوقاف و امور خیریه در سه حوزه قرآن، عترت و وقف تلاش می کند.

وی ادامه داد: حفظ و حراست از نیت واقفین و شفاف سازی عملکرد موقوفات از مهمترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه به شمار می رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: آثار مثبت وقف در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به ویژه رفع فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی موجب می شود همه به این حوزه کمک کرده و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

بصیری با بیان این مطلب که استان کرمان با دارا بودن ۲۱۸ بقاع متبرکه از جمله ۲۸ بقعه شاخص، دومین استان کشور در این زمینه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: استان کرمان در میزان درآمد موقوفات جزء رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

وی تصریح کرد: کار کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک ارزش و افتخار است و هر کس در هر پست و مسئولیتی باید کار خود را با علاقه و انگیزه دنبال کرده و الگو و سرمشقی برای آیندگان باشد.

وی از کرمان به عنوان استانی پهناور با تعدد رقبات و موقوفات یاد کرد و گفت: کار در حوزه اوقاف و امور خیریه در استان کرمان با سختی هایی روبرو است که امیدواریم مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان در این راستا به موفقیت های هر چه بیشتری دست یابد.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.