به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی عصر پنجشنبه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان افزود: در این جلسه مقرر شد که پیگیری های تکمیلی برای اجرای هر چه بهتر این پروژه انجام شود.

وی با اشاره به این مطلب که برنامه شهری در کرمان به شکلی نیست که اولویت ها رعایت شده باشد گفت: همواره تلاش می کنیم شهر هوشمند را به دولت الکترونیک نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: لازم است که در نشست بعد مزایای هوشمندسازی مسیر آزادی تا میدان شهدا (مشتاق) مشخص و تبیین شود و بازدید میدانی از این مسیر نیز صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز به حقوق شهروندی اشاره و بیان کرد: قرار بر این است که این موضوع به عنوان یک شاخص کمی از میزان رضایت مندی از سازمان های اداری مورد توجه قرار گیرد.

جعفر رودری ادامه داد: استان کرمان در زمینه رضایت سنجی مردم از دستگاه های اجرایی و تحقق حقوق شهروندی رتبه ۲۲ کشوری را به خود اختصاص داده و امتیاز استان کرمان ۶۸.۱۸ و بالاترین امتیاز کشوری در این راستا ۷۸.۷۵ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در زمینه اعتماد مراجعان رتبه ۱۴، نحوه رفتار با مراجعان رتبه ۱۸ و امکانات سخت افزاری رتبه ۹ را دارد و امیدواریم در سال های آینده شاهد ارتقای جایگاه استان کرمان باشیم.  

در این جلسه روند اجرای پروژه هوشمندسازی چهارراه سمیه مورد بررسی قرار گرفت.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.