به گزارش ایرنا احمد انارکی محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد : مشکل افت ولتاژ و قطعی برق در بیشتر مناطق شهری و روستایی این دو شهرستان از سال ها قبل وجود داشت و مشکلاتی از جمله خراب شدن وسایل برقی منازل را به وجود می آورد که سال گذشته با مدیرعامل توانیر کشور پی گیری ها انجام شد و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در این خصوص برای رفع این معضل جذب شد.
وی ادامه داد: این اعتبار از محل شرکت توانیر کشور جذب و ۷۰ درصد مشکل رفع شد و برای ۳۰ درصد مشکل باقی مانده نیز امسال پی گیری خواهیم کرد و با توجه به وجود تورم پیش بینی می کنیم اعتبار ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال برای این رفع افت ولتاژ  و قطعی برق نیاز است.
انارکی محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم با جذب این اعتبار بتوانیم مشکل باقیمانده را حل کنیم چون با وجود این مشکل وسایل خانگی مردم می سوخت و از بین می رفت و هیچ نهادی هم پاسخگو نبود.
 نیروگاه ۵۸ مگاواتی برق رفسنجان آماده افتتاح است
به گفته این نماینده مجلس نیروگاه ۵۸ مگاواتی شرکت مهندسی راهبران برق رفسنجان که با مبلغ ۲۵ میلیون دلار سرمایه گذاری شده آماده افتتاح است.
انارکی محمدی بیان کرد: طرح های بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان که طی چند سال اخیر مورد بهره برداری قرار گرفتند و در حال فعالیت هستند تأمین انرژی برق مورد نیاز آنها از ضروریات است که در این راستا اجرای نیروگاه های کوچک ، خورشیدی و سیکل ترکیبی توسط بخش خصوصی در دستور کار بود و نمونه آن نیز نیروگاه ۵۸ مگاواتی برق رفسنجان است که می تواند پاسخگوی تامین برق شرکت های صنعتی باشد.
 محور امین شهر به انار دوبانده می شود
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: دوبانده شدن محور امین شهر به انار به طول ۴ کیلومتر در حال انجام است.
 انارکی محمدی بیان کرد: اجرای این طرح  از دی ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال آغاز شده و تا کنون نیز ۱۲ هزار متر مربع آسفالت آن در قالب ۲ کیلومتر انجام شده است و تا ۴ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: با پی گیری های انجام شده، این هزینه از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.