به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل تدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه از برگزاری آیین دعای عرفه در محل اماکن متبرکه کرمان خبر داد و افزود: این مراسم معنوی با حضور پرشور مردم از ساعت ۱۶ در محل آستان ۳۳ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص در سراسر استان کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری دعای عرفه همراه با دعوت از سخنرانان و مدیحه سرایان برجسته کرمان با راه اندازی ایستگاه های صلواتی در سطح اماکن متبرکه و امامزادگان شاخص این استان انجام شد.

حجت الاسلام تدینی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن  ایام دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم  اظهار داشت: ویژه برنامه های فرهنگی اوقاف همزمان با این ایام خجسته در قالب "جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی "در محل اماکن متبرکه شاخص کرمان برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه های عید سعید قربان گفت: برگزاری برنامه های نماز عید سعید قربان، محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه هایی است که همزمان با روز عید در اماکن متبرکه انجام می شود.
مدیرکل اوقاف استان کرمان تصریح کرد: همزمان با "دهه امامت و ولایت " از عید سعید قربان تا عید غدیر، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی با محوریت  اماکن متبرکه اجرایی می شود که برگزاری جشن عید غدیر یکی از مهمترین برنامه های مورد توجه اوقاف است.

وی با اشاره به اینکه سعید قربان یکی از اعیاد با فضیلت و مقدس اسلامی است، گفت: بنابراین باید اهمیت این عید سعید در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های فرهنگی اوقاف همزمان با این روز خجسته در محل اماکن متبرکه برگزار می شود افزود: با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستانها نماز عید سعید قربان فردا در جوار ۵۴ امامزاده شاخص در سراسر استان کرمان برگزار می شود.

حجت الاسلام تدینی تصریح کرد: دعوت از سخنرانان توانمند به منظور تبیین زوایای معرفی عید سعید قربان همراه با برگزاری دعای ندبه از جمله برنامه هایی است که در اماکن متبرکه انجام می شود.

وی تصریح کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت سازمان اوقاف با عنوان "جشن ولایت علوی ،اکمال دین نبوی" با محوریت اماکن متبرکه همزمان با عیدسعید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر خم  ادامه خواهد داشت.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.