رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان این مطلب در پیامی ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به صاحبان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و در متن این پیام آمده است: چه زیباست اندیشه‌هایی که توسعه و آبادانی را ترویج می‌کنند و چه خطیر است وظیفه صاحبان قلم که اندیشه‌های زیبا را به رشته تحریر در می‌آورند.

سیدمهدی طبیب زاده افزود: ۱۷ مرداد را به نام خبرنگاران می‌شناسیم، همان ها که در کشاکش سختی‌ها و تلاطم‌ها قلم بر زمین ننهادند و ارمغان‌آور روشنگری برای این مرز و بوم بودند.

وی ادامه داد: امروزه شرایط کشور به گونه‌ای است که نیاز بیشتر به بازتاب اندیشه‌های ناب با رویکرد نقادانه و فراهم آوردن بستر مطالبه‌گری بیش از پیش احساس می‌شود. سال رونق تولید شاید بهترین زمان ممکن برای بهبود فضای کسب و کار باشد اگر آنان که باید، وظایفشان را بهتر از گذشته انجام دهند و در این بین خبرنگاران که همواره عاشقانه، خالصانه، داوطلبانه و در کمال تواضع برای اعتلا و سرافرازی کشور کوشیده‌اند، نقش پررنگی دارند تا یک‌بار دیگر با درایت، تلاش و استفاده از نبوغ ذاتی پُلی بسازند برای عبور از بزنگاه سخت اقتصادی که گریبان‌گیر کشور است.

وی عنوان کرد: اتاق کرمان همواره قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های این قشر بوده و نیک می‌داند بدون حضور خبرنگاران پیشبرد اهداف این مجموعه هرگز ممکن نبوده و تاکید می‌کنم همچنان نیازمند همراهی و مساعدت صاحبان اندیشه و آگاهی است تا در کنار یکدیگر روزهای بهتری را برای ایران سرافراز رقم بزنیم. 

۷۴۲۰/ 5054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.