به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان با اشاره به افزایش ۱۱۷ درصدی تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال گذشته گفت: در مجموع طی سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال جذب شده که بر این اساس ۶ هزار و ۲۶۸ شغل ایجاد شده است.

یحیی صادقی تاکید کرد: بانک ها در استان با کمیته امداد همراهی بسیار خوبی داشته اند و به شکلی اعتقادی در این زمینه اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به ۵۰ میلیون تومان رسیده و طی سال گذشته سه میلیارد تومان از سوی این نهاد برای آموزش کارآفرینی و اشتغال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی پنج مگاوات در کرمان نصب شده و در حال فروش برق به دولت است اظهار داشت: در سال جاری نیز مقرر شده یک هزار نیروگاه جدید در این استان ایجاد شود.

صادقی توجه به صنایع دستی استان کرمان را از اولویت های کمیته امداد برشمرد و گفت: امسال یک هزار بافنده فرش جدید به بافندگان موجود اضافه خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که زنجیره از تولید تا بازار فروش در استان کرمان تشکیل شده است، ادامه داد: تعامل با شرکت های دانش بنیان به منظور بهبود کیفیت کالاهای تولیدی و به کارگیری فرزندان تحصیل کرده مددجوی این نهاد نیز مورد توجه قرار گرفته است.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.