مدیرعامل شرکت دانش بنیان تردد راهنما روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت در همایش تجلیل از برترینهای صنعت و معدن استان کرمان در زمینه سیستم کنترل هوشمند حمل و نقل  بعنوان واحد دانش بنیان نمونه  انتخاب و معرفی شد.

مجید نورانی افزود: شرکت تردد راهنما از سال ۸۵ با حمایت های پارک علم و فناوری استان کرمان و پنج نفر  از نخبگان استان آغاز به کار کرد و تاکنون برای ۵۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: بومی سازی سیستم های هوشمند حمل و نقل در جهت کنترل تصادفات شهری و جاده ای فعالیت این شرکت است که قبلا از کشورهای اروپایی  به ایران وارد و ارز قابل توجهی را از کشور خارج می کرد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تردد راهنما تصریح کرد: تمامی پروژه های هوشمند سازی جنوب شرق کشور شامل استان های هرمزگان، سیستان بلوچستان و کرمانتوسط این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری استان کرمان انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: کلیه قطعات تولیدی پروژه  ۱۰۰ درصد بومی و توسط جمعی از نخبگان استان با تخصصهای کامپیوتر، عمران، الکترونیک و مخابرات تولید می شوند و شرکت در سال  ۹۴موفق به اخذ رتبه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

۶۰ شرکت دانش بنیان در پارک علمی و فناوری استان کرمان در حوزه های مختلف علوم و فناوری مشغول به فعالیت هستند.

۷۴۳۷ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.