نکیسا خدیشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درخواست نشریات شمال استان کرمان تحت عنوان 'لیست تحریر پنج' از سال گذشته در کشوی میز شرکت‌ ناشران آشنا خاک می ‌خورد و خبری از تحویل کاغذ نیست.
وی ادامه داد: پیش از سال قرار بود رسانه‌ های مکتوب تقاضای خود را برای دریافت کاغذ تحویل دادند و به شرکت عامل معرفی شدند اما مشخص نیست که آیا واقعا کاغذ تحریر به متقاضایان واگذار می‌شود یا خیر؟
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌ ای استان کرمان گفت: در مورد کاغذ رول نیز سیاست تغییر کرده و اولویت‌ بندی جدیدی از سوی کارگروه کاغذ اعلام شده که تا پیش از آن خبری از آن نبود و در این اولویت بندی استان‌ها به ویژه هفته‌ نامه ‌ها در اولویت‌ های پایین قرار دارند.
خدیشی تصریح کرد: توقع می ‌رفت تصمیم‌ گیران کارگروه ابتدا پاسخی به درخواست‌ های سال گذشته می‌ دادند سپس برای آینده نسخه تازه را اجرایی می ‌کردند.
وی افزود: متاسفانه با وجود پیگیری در معاونت مطبوعاتی، تقاضای حضوری از وزیر ارشاد در سفر به کرمان و نامه ‌نگاری با نمایندگان مجلس، رسانه ‌های شمال کرمان هنوز موفق به دریافت کاغذ تحریر نشده‌ اند.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان گفت: تصمیم‌ گیران اگر صدای ما را می ‌شنوند گلی به سرلیست تحریر پنج بزنند که تاکنون نتیجه ‌ای جز کاغذ بازی نداشته است.
وی ادامه داد: از طرفی در گوشه و کنار شنیده می ‌شود که 'زینک' هم در لیست حمایتی قرار دارد اما اینکه فرآیند تقاضای نشریات یا چاپخانه‌ های باید به چه شکلی باشد مشخص نیست و اطلاع رسانی نشده است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.