به گزارش ایرنا ، یدالله موحد روز شنبه به مناسبت هفته روابط عمومی در دیدار با مدیر و کارکنان این حوزه افزود:
روابط عمومی یک نهاد مشورتی و مدیریتی است و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد.
یدالله موحد اظهار داشت: روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
وی گفت: تحولاتی که در حوزه تکنولوژی های جدید ارتباطی بوجود آمده، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط همگان با هم را در هر جا و در هر زمان فراهم نموده است.
رئیس شورای قضائی استان کرمان عنوان کرد: روابط‌عمومی به عنوان نهادی منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در جهت اطلاع یابی، اطلاع رسانی و شفاف سازی، می تواند در ایجاد و حفظ ارتباط یک مجموعه با دنیای خارج از آن موثر باشد.
وی ادامه داد: ارتباطات به شکل گسترده ای در حال پیشرفت می باشد و سازمانها مجبورند برای حفظ بقای خود از همه نو آوری های لازم در این عرصه بهره ببرند .
این مقام ارشد قضائی در استان کرمان خاطرنشان ساخت:بدیهی است کسانی که مسئولیت هدایت روابط عمومی را به عهده دارند، کوله باری از مسئولیتهای اجتماعی را در مقابل مردم، سازمان، مدیران و رسانه ها بر دوش می کشند.
موحد بیان کرد:اطلاع رسانی دقیق و به موقع به سازمان و مخاطبان عام و خاص و ایجاد همنوایی درابعاد درون و بیرون سازمان است، که با ساختن تصویر ذهنی مناسب از سازمان و برخورداری از ابزارهای دقیق ارتباطی، مخاطبان را به استقبال از فعالیت ها و برنامه ها ترغیب و به توسعه روابط عمومی کمک می کند.
براساس این گزارش ، صبح امروز (شنبه ) بمناسبت هفته روابط عمومی رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاونین منابع انسانی، مالی پشتیبانی و عمرانی و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان و رئیس گزینش و نظارت بر ارزشیابی قضات به مناسبت هفته روابط عمومی با مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان دیدار کردند.
در پایان این دیدار موحد،نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به مدیریت و کارشناسان روابط عمومی دادگستری در مرکز استان و سایر حوزه های قضائی استان تبریک و تهنیت عرض کرد و ابراز امیدواری کرد تلاش ها و اقدام های مجموعه روابط عمومی موجبات رشد و تعالی دستگاه قضائی را فراهم آورد.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.