سرهنگ محمد رضا ایران نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
وی همچنین از دستگیری 10 سارق هم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: با دستگیری این سارقان پرده از راز 27 فقره سرقت در سیرجان برداشته شد.
سرهنگ ایران نژاد اضافه کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان سیرجان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که ماموران با گشت زنی محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی 10 نفر سارق را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی گفت : در بازجویی های اولیه سارقان به هشت فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت ، یک فقره سرقت منزل ، 6 فقره سرقت اماکن خصوصی ، سه فقره اتومبیل و هشت فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل جهت باز نمودن قفل، وسایل و قطعات داخل خودرو و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد گفت : مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.