به گزارش ایرنا ، عباس تقی زاده که شامگاه چهارشنبه در جمع مسئولان روابط عمومی دستگاه های اداری شهرستان بردسیر افزود: اهمیت خبر به قدری است که شما هر روز منتظر هستید ببینید چه اتفاقی می افتد و خبرها را دنبال می کنید.
وی با اشاره به اینکه رسانه های قدرتمند امروز جهان را با نشر اخبار کنترل می‌کنند ، تاکید کرد: ما روابط عمومی ها باید از ظرفیت رسانه استفاده کنیم وگرنه منفعل می شویم زیرا سرعت انتقال خبر در حال افزایش است و ما باید به سرعت واکنش نشان دهیم.
وی ادامه داد : روابط عمومی ها باید بدانند که جریانها شکل می گیرند و موج ایجاد می کنند و ما باید بدانیم در برابر آنها چگونه و چه محتوایی تولید کنیم.
مدیرکل روابط عمومی و مشاور استاندار کرمان تصریح کرد: روابط عمومی ها تصور نکنند چون فضای مجازی در اختیارشان هست از رسانه رسمی بی نیازند که این تصور اشتباه محض است و ما باید سنتی ترین و جدیدترین رسانه ها را توامان در کنار خود داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی فاقد تحلیل یک کاستی محسوب می شود گفت: گاهی اطلاع رسانی می کنیم ولی در کنار آن تحلیل نداریم، سناریو نویسی و گزارش در کنار خبرها تاثیرگذاری مطلوب خبر را تضمین می کند‌.
تقی زاده افزود: گاهی زبان ما اداری و سنگین است و مخاطب خوشش نمی آید، بنابراین باید محتوایی مردم پسند را به زبان خودشان تولید کنیم و به اطلاعشان برسانیم.
وی گفت: امروزه اقناع مخاطب سخت شده زیرا نسل امروز مانند گذشته نیست، روابط نیز مانند گذشته عمودی و یکطرفه نباید باشد، زیرا فضای مجازی فرصت تولید محتوا را به همه داده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان اظهار داشت: به عنوان یک همکار سختی شغل روابط عمومی و انتظارات را قبول دارم، گویی ما روابط عمومی ها همیشه مقصر هستیم و باید اخبار را به اطلاع تک تک مردم برسانیم در حالی‌ که به دلیل پیچیدگی و فراوانی ابزار اطلاع رسانی، این کار ساده ای نیست و گاهی هم مخاطب باید به سمت ما بیاید و اطلاعات را دریافت کند.
فرماندار بردسیر در این نشست گفت: رویکرد دولت در شهرستان بردسیر، همچنان ایجاد شغل است و با تعاملات بین صنایع فولادی و فرمانداری در سه سال اخیر 2 هزار نفر نیروی بومی در این صنایع (فولادهای سه گانه ایرانیان سیرجان، جهان فولاد و صنایع فولاد بردسیر) بکار گرفته شده است.
مجید نجف پور افزود: در شرایط کنونی که تنگناهای اقتصادی و مشکلات داخلی و خارجی سعی در زمین گیر کردن دولت دارند، بنا به فرموده رهبری همه باید به دولت کمک کنیم تا بتواند مشکلات را پشت سر بگذارد.
وی با قدردانی از روابط عمومی ها گفت: طی یک سال گذشته 320 خبر در سایت فرمانداری و حدود هفت هزار پیام خبری در گروههای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار داده است.
فرماندار بردسیر بیان کرد: راه اندازی سامانه پیامکی ارتباط با فرماندار، نشر خبرهای فرمانداری در مطبوعات بردسیر و خبرگزاری ها بخصوص ایرنا، برگزاری چهار نشست خبری با اهالی رسانه، تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی بخشی از فعالیتهای روابط عمومی فرمانداری شهرستان بردسیر در یکسال گذشته بوده است.
وی تصریح کرد: شرکت مخابرات بردسیر 10 میلیارد تومان برای زیرساختهای ارتباطی هزینه کرده است.
همچنین در این آیین فرماندار بردسیر از تمامی مسئولان روابط عمومی های ادارات، سازمانها، صنایع و اهالی رسانه بردسیر قدردانی کرد.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
7437/7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.