به گزارش ایرنا، سید مهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در چهل و دومین شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات اصناف در راستای رونق تولید افزود: نمی شود در زمان تحریم و مشکلات اقتصادی بر اساس شرایط عادی با واحدهای تولیدی برخورد کرد و در این رابطه می خواهیم که از هر گونه برخورد با واحدهای تولیدی از جمله ممنوع الخروج کردن، مسدود کردن حساب ها و بستن کارخانجات جلوگیری شود.
وی عنوان کرد: مسائل واحدهای تولیدی در حوزه های مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی نیز باید مورد رسیدگی قرار گرفته و رفع شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه رونق تولید، اساس کار و رفع مشکلات اساسی استان کرمان است، عنوان کرد: نشست های مختلفی برای تحقق شعار سال تاکنون برگزار شده است.
طبیب زاده بیان کرد: رونق تولید محوری ترین موضوع کشور بوده و مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است و همه باید تلاش کنیم تا این شعار به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر کشور از مشکلات اقتصادی زیادی رنج می برد، گفت: امیدواریم با تحقق هر چه بهتر شعار سال شاهد کاهش تورم و ایجاد اشتغال باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: موضوع رونق تولید باید در برنامه های دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.
طبیب زاده تاکید کرد: در استان کرمان بخش خصوصی، دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه عزم جزمی برای تحقق رونق تولید دارند.
وی با تاکید بر این مطلب که بخش خصوصی نگران تغییر مداوم مقررات است، تاکید کرد: همیشه با شعار حمایت از مصرف کننده اقدام شده و این حمایت باید مورد توجه ویژه باشد زیرا بسیار لازم است اما فشار این حوزه نباید به تولید کننده فشار وارد شود و باید حمایت از تولید نیز مورد توجه قرار گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان به موضوع مشکلات موجود برای ایجادنیروگاه های خورشیدی اشاره و بیان کرد: تا زمانی که اصلاح تعرفه های برق انجام نشود، هیچ سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی بازدهی لازم را نخواهد داشت و اگر این مشکل حل نشود نمی توان هیچ انتظاری برای ایجاد واحدهای انرژی خورشیدی و فسیلی داشت.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.