ابن یمین مظفرپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای راهداری در گشت های دوره ای متوجه سرقت علائم راهداری شدند لذا با در نظر گرفتن محورهای هدف سرقت، اشخاص سرقت کننده را زیر نظر گرفته و پس از آگاهی از محل دپوی تابلوهای سرقتی، هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی و انتظامی انجام شد.
وی ادامه داد: با دستور قضایی پس از بازرسی، 33 تابلوی علائم ایمنی، 15 جک، هشت قالب فلزی، هشت پایه گاردریل، سه نرده پل و 125 عدد خاموت از این محل کشف شد.
وی با بیان اینکه سالانه بیش از 200 میلیون تومان خسارت ناشی ناشی از سرقت تابلوها و علائم اخباری در محورهای این شهرستان گزارش می شود گفت: به طور متوسط طی مدت یک سال حدود 150 تابلو و علائم اخباری از محورهای ارتباطی شهرستان کهنوج سرقت می شود که به غیر از این موارد، چراغ چشمک زن راهنمایی، انواع علائم و صفه های نوری هم مورد سرقت قرار می گیرد.
رئیس اداره راهداری کهنوج تصریح کرد: 450 تابلو، علائم ایمنی و جان پناه از ابتدای امسال تاکنون در محورهای شهرستان کهنوج نصب شده که همه این موارد نقش تعیین کننده ای در کاهش تصادفات و مسیر یابی رانندگان به ویژه در شب دارد.
مظفرپور ضمن تقدیر از مقامات قضایی و فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج اظهار داشت: مردم و دهیاران روستاهای حاشیه جاده ها در صورت مشاهده هرگونه حذف تابلو در مسیر جاده، مراتب را به شماره 141 مرکز مدیریت راهها اطلاع دهند.
مرکز شهرستان کهنوج در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.