علی میرکهنوج شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقلام ارائه شده در این نمایشگاه بین 10 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار ارائه می شود.
وی با بیان اینکه اولویت حضور در این نمایشگاه با بازاریان بومی است تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه رفاه بیشتر حال شهروندان جنوب کرمان است.
مسئول برگزاری نمایشگاه و مدیرعامل شرکت شقایق افق ایرانیان نیز گفت: نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در 350 غرفه به مدت 10 روز در جیرفت دایر است.
محمدرضا بازارشاهی افزود: شرکت کنندگان این نمایشگاه از استان های مشهد، ارومیه، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، سنندج، کرمان و گیلان کالاهای مورد نیاز مردم را به فروش می رسانند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان غیربومی نمایشگاه ضیافت، سوغات منطقه خود را آماده عرضه کرده اند و مردم جنوب کرمان می توانند این اقلام را با 15 درصد تخفیف خرید کنند.
بازارشاهی تصریح کرد: مواد غذایی شامل خشکبار، روغن، برنج، چای، شیرینی و پوشاک، فرش، صنایع دستی، کیف و کفش و پارچه در نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان جنوب کرمان ارائه می شود.
وی گفت: شهروندان جنوب کرمان می توانند اقلام مورد نیاز خود را در 2 نوبت صبح و عصر، از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های جیرفت جنب سردخانه شاداب تهیه کنند.
جنوب کرمان با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم مساحت استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.