به گزارش ایرنا از پایگاه خبری اداره کل دادگستری استان کرمان، یوسف سبحانی روز دوشنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: حوالی ساعت 23 شنبه 14 اردیبهشت گزارشی مبنی بر کشف جسدی در یکی از جاده های منتهی به روستای های این شهرستان دریافت شد.
وی ادامه داد: بلافاصله مدعی العموم به همراه بازپرس ویژه قتل، رئیس پلیس آگاهی، رئیس پزشکی قانونی و فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب در محل حادثه حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز شد.
این مقام قضایی عنوان کرد: پس از تشریح جسد از سوی پزشکی قانونی و کشف آثار و بقایای خودروی ضارب، مشخص شد قتل به دلیل حادثه تصادف با یک دستگاه خودروی پژو 405 اتفاق افتاده و راننده آن فوری از محل متواری شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعه ها توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند، عنوان کرد: دستورهای قضایی لازم به منظور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شده و پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد در حال رسیدگی است.
این مقام قضایی افزود: مقتول سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه داشته و در شب حادثه نیز در اثر مصرف مواد مخدر تعادل روانی مناسبی نداشته و با حالتی غیر طبیعی قصد عبور از جاده داشته است.
در چند روز گذشته شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده بود که گروهی فردی را در عنبرآباد به قتل رسانده و اعضای بدن وی را قطعه قطعه کرده اند.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.