به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، غلامرضا فرخی با بیان اینکه 2 دفتر خدمات مسافرتی در شهر کرمان و سیرجان به ترتیب لغو مجوز و پلمپ شده است افزود: کرمان دارای بیشترین و فهرج دارای کمترین تعداد دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان کرمان است.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوانی است گفت: داشتن جاذبه های گردشگری و زیرساخت های مناسب اگر چه شرط لازم برای جذب گردشگران محسوب می ‌شود، اما به تنهایی کافی نیست.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش موثری در ایجاد تصویر ذهنی مثبت در گردشگران دارند تصریح کرد: طی سال های گذشته برگزاری تورهای داخلی در استان کرمان رونق پیدا کرده و دفاتر خدمات مسافرتی در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند.
فرخی با اشاره به اینکه در نوروز 98 برگزاری تورهای داخلی استان گردی نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشت، خاطرنشان کرد: در این ایام دفاتر خدمات مسافرتی همکاری مناسبی برای هرچه بهتر برگزار شدن تورهای داخلی با اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان داشته اند.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.