به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام امان‌ الله علیمرادی روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه جیرفت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به بارش باران در مناطق مختلف کشور، افزود: خداوند برکات و نزولات آسمانی را در سال جاری بر مردم ما ارزانی داشت و تا حد زیادی خشکسالی ها برطرف شد اما در برخی نقاط، خسارات و صدماتی نیز وارد شد.
وی ادامه داد: بخش زیادی از این صدمات و خسارت ها مربوط به اقداماتی است که باید در گذشته انجام می شد اما انجام نشده است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به فداکاری مردم در سیلاب های اخیر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کجای دنیا سراغ دارید در زمان وقوع حوادث، این چنین همدلی وجود داشته باشد و مردم بر اساس حرکتی جهادی به کمک همنوعان خود بشتابند.
وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: معظم له فرمودند به کوری چشم دشمنان، امسال سال فرصت است، سال تهدید نیست و سال عزت و افتخار است.
حجت‌ الاسلام علیمرادی افزود: هر چه زمان می گذرد و دشمنان پافشاری می کنند تا خدشه ای به انقلاب وارد شود، نمی توانند، زیرا امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به پشتوانه اعتماد ملت، انقلاب را بر مبانی مستحمکی استوار کرده اند، که شیطنت دشمنان تأثیری بر آن ندارد.
وی اظهار داشت: با وجود یکسری از عقب ماندگی ها، اما به طور میانگین به لحاظ مادی و معنوی، کشور ما رو به پیشرفت است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بن مایه امور این کشور و انقلاب، مبتنی بر آیات قرآن کریم است و مردم ما دریافته اند، قرآن کریم تصویر و هویتی برای ما تعریف کرده که محور آن وجود مقدس پیامبر اکرم (ص)، حضرات معصومین (ع) و در حال حاضر وجود امام زمان (عج) است و ملت ما امورات خود را بر محوریت وجود ایشان انجام می دهند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که بر تمام دنیا آشکار است که ملت ایران با محوریت ولی فقیه زندگی می کنند، گفت: دلیل اصلی پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات، ولایت پذیری ملت ایران است.
وی بیان کرد: امروز ملت ایران به این باور رسیده که دوره فریب کاری دشمنانی همچون آمریکا گذشته، شاید در چند سال گذشته برخی فکر می کردند راه حل مشکلات کشور، تعامل با دشمنان است اما امروز این تفکر به حداقل رسیده است.
حجت الاسلام علیمرادی گفت: با وجود توطئه های دشمنان برای از بین بردن روحیه معنویت گرایی و انس با خدا، همواره حضور ملت ایران در مراسم های معنوی همچون اعتکاف، اعیاد و مناسبت های مذهبی پررنگ است.
وی بیان کرد: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و مبانی اسلام را شناخته و در مسیر صحیح در حال حرکت است.
** مدیریت صحیح دلیل به حداقل رسیدن خسارات سیل در جیرفت بود
امام جمعه جیرفت نیز با اشاره به بارندگی های روزهای گذشته گفت: با همکاری و تلاش های شبانه روزی مسئولان این شهرستان به لطف خداوند خسارت جدی به بخش های مختلف وارد نشد و مدیریت صحیح، یکی از دلایل به حداقل رسیدن خسارت های ناشی از سیل بود.
حجت الاسلام رضا سعادت فر افزود: طی 2 روز گذشته اقدامات ارزشمندی در زمینه مهار سیلاب در جیرفت انجام شد اما مهمتر از آن روحیه خدمت رسانی به مردم و همدلی مسئولان شهرستان جیرفت است.
امام جمعه جیرفت به ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده کشور اشاره کرد و افزود: با همکاری سپاه پاسداران جیرفت، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به ارزش 100 میلیون تومان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.