به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد ظهر امروز به همراه دادستان مرکز استان و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: با کمال تاسف شامگاه گذشته سارقان که یکی از آنها مسلح بوده با حمله به یک طلافروشی در بازار کرمان ضمن به سرقت بردن مقادیری طلا باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند.
وی ادامه داد: در جریان این تیراندازی یک دستفروش کشته و یکی از افراد داخل طلافروشی نیز مجروح شده که به منظور سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.
موحد خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام سرقت مجموعه های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی وارد عمل شدند و کار تحقیقاتی آغاز شد و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن عاملان این جنایت شناسایی و دستگیر شوند.
این مقام ارشد قضایی در استان کرمان تصریح کرد: پرونده سرقت از طلافروشی کرمان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و با توجه به اینکه تیراندازی در بازار و اماکن عمومی به وقوع پیوسته و موجب رعب و وحشت مردم شده مجازات به طور قطع شدید و در حد محاربه است.
رئیس شورای قضایی استان کرمان گفت: امیداوریم با همت و تلاش و پیگیری های مستمر مجموعه های اطلاعتی، امنیتی و نیروی انتظامی هر چه سریعتر سارقان دستگیر شوند و به مجازات قانونی برسند تا مردم شاهد این باشند که حاکمیت و نظام در مقابل عوامل ناامنی و شرارت کوتاه نیامده و اغماض نخواهند کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.