رضا طالبی زاده روز شنبه در حاشیه افتتاح آغاز عملیات اجرایی احداث زمین ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش مهم پرونده ها و اوراق ثبتی در دفاع از حقوق مالکانه دولت و مردم اشاره کرد و افزود: با احداث ساختمان های جدید و دارای استحکام، پرونده های ثبتی از خطر حوادثی همچون سیل و زلزله در امان خواهند بود.
وی ادامه داد: در این راستا موفق شدیم؛ سه ساختمان جدید کرمان، سیرجان و رفسنجان را در کمتر از 20 ماه به بهره برداری برسانیم تا روند خدمت رسانی به مردم با سهولت بیشتری صورت پذیرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از اسکن 80 درصد اوراق و پرونده های ثبتی این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با حذف گردش فیزیکی پرونده جلوی بسیاری از تخلفات از جمله جعل و سرقت پرونده های ثبتی گرفته شده است.
طالبی زاده بیان داشت: در سال جاری پرونده ها و اوراق ثبتی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار اسکن می شود تا در زمان افتتاح ساختمان این اداره خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی و مکانیزه به مردم شریف این خطه ارائه شود.
ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انار در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و با زیربنای 700 متر مربع از محل منابع ملی تا پایان سال جاری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.