به گزارش در یافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی روز پنجشنبه با اشاره به مصوبه نشست فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان مبنی بر تامین ماشین‌آلات مورد نیاز شهرستان حمیدیه خوزستان به وسیله شهرداری‌ها و دهیاری‌هه افزود: با هماهنگی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان تا صبح 22 فروردین، در مجموع 39 دستگاه کامیون، پنج دستگاه تانکر آبرسان، چهار دستگاه لودر، سه دستگاه بیل مکانیکی، 300 بیل دستی و 20 هزار گونی به استان خوزستان ارسال شده است.
وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی اداره کل امور روستایی استانداری کرمان، یک دستگاه لودر از بخشداری چترود، یک دستگاه لودر و 2 دستگاه کمپرسی و یک دستگاه بابکت از شهرداری کرمان، یک دستگاه لودر از شهرداری رفسنجان و 6دستگاه کمپرسی از امور روستایی استانداری برای مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار داشت: دو دستگاه لودر و 6 دستگاه کمپرسی از جهاد نصر، 10 دستگاه کمپرسی و 3 دستگاه لودر از گل‌گهر، 10 دستگاه کمپرسی و سه دستگاه لودر از شرکت ملی صنایع مس ایران، 11دستگاه کمپرسی و 2 دستگاه لودر از شرکت گهر زمین، 10 دستگاه کمپرسی و سه دستگاه لودر از شرکت صنعتی و معدنی محمدیان برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شده است.
وی تصریح کرد: نوسازی مدارس سه دستگاه کمپرسی، شرکت های برق منطقه‌ای و توزیع برق شمال و جنوب استان 6 دستگاه کمپرسی و 2 دستگاه لودر، شرکت آب و فاضلاب استان یک دستگاه کفی، سپاه یک دستگاه کمرشکن و بنیاد مسکن یک دستگاه کفی برای حمل لودر و شهرداری ارزوییه یک دستگاه کمپرسی تک برای مناطق سیل‌زده خوزستان تامین کردند.
آیت‌اللهی‌موسوی با اشاره به بازدید صورت گرفته از روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه، گفت: به همراه عوامل اجرایی شهرستان حمیدیه از روستاهای بخش مرکزی و گمبوعه بازدید شد تا بهترین نتایج را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: با توجه به طبخ غذا از سوی موکب‌های متعدد در حمیدیه، لذا موکب‌های استان کرمان در کانون‌های روستایی که در محاصره آب قرار دارند، مستقر و دهیاری‌ها متولی توزیع می شوند.
استاندار کرمان به منظور دیدار با استاندار خوزستان و هماهنگی های بیشتر در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان و بررسی آخرین وضعیت فعالیت ستاد معین استان در حمیدیه صبح امروز(پنجشنبه) فرودگاه کرمان را به مقصد اهواز ترک کرد.
براساس این گزارش استاندار در اهواز ضمن دیدار و گفت و گو با وزیر کشور و استاندار خوزستان راهی مناطق سیل زده حمیدیه حوزه فعالیت استان کرمان شده است .
در استان کرمان یک خط هوایی ویژه به منظور تسریع در ارسال کمک های مورد نیاز مردم خوزستان به ویژه سیل زدگان حمیدیه، راه اندازی شده است.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.