به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان،
عباس تقی زاده افزود: با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان، طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیل، امروز پنجشنبه 22 فروردین از ناحیه شرق شهر کرمان آغاز می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای مدیریت بحران استان در تاریخ هفتم، نوزدهم و بیست و یکم فروردین ماه جاری، دستور اخیر رئیس جمهوری و استاندار کرمان؛ معاون امور عمرانی استاندار پیش از ظهر فردا راهی شهرستان جیرفت می شود تا از آخرین وضعیت رودخانه های این شهرستان، بازدید کند.
مشاور استاندار به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه اهواز در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: معاون امور عمرانی استاندار شب گذشته از مناطق سیل زده خوزستان به کرمان بازگشته و با دستور استاندار کرمان‌ راهی جیرفت می شود.
با توجه به پیش بینی های هواشناسی و احتمال سیلابی شدن برخی رودخانه ها در جنوب استان، عصر پنجشنبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانهای جنوبی استان کرمان به ریاست معاون عمرانی استاندار در جیرفت برگزار می شود.
بررسی مسیلها و بستر رودخانه ها‌، ایمن سازی روستاها و شهرها، لایروبی مسیلها و پلها از جمله اقداماتی است که در هفته های اخیر از سوی فرمانداران در حال انجام است.
بارش رگباری باران طی هفته آینده برای استان کرمان پیش بینی شده است.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.