به گزارش ایرنا، دکتر محمدصادق بصیری شامگاه سه شنبه در جشن روز جانباز و نشست صمیمی با جانبازان 70درصد در محل تالار ایرانگردی افزود: روحیه جانبازی، ایثار و مقاومت می تواند الگویی برای جوانان باشد و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کند.
وی یادآور شد: با توجه به اثرگذاری روحیه جانبازی و مقاومت در خنثی سازی توطئه های دشمنان، دنیای استکبار به این نتیجه رسیده که باید روحیه جانبازی و ایثار را از مردم بگیرد و به یقین در این راه موفقیتی نخواهد داشت.
بصیری از جانبازان به عنوان عَلَم داران سرزمین ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این علم نباید از دست این عزیزان بیفتد هر چند که این علم به خوبی تاکنون حفظ شده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان بزرگ جانباز تاریخ بشریت، تاریخ انسانیت و جهان اسلام یاد کرد و گفت: ایشان وجود خود را در راه اسلام فدا کردند.
بصیری با تاکید بر اینکه جانبازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگربانان دفاع مقدس بوده و هستند ، تاکید کرد: این عزیزان از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کرده و می کنند و امام راحل در شأن این بزرگواران مطالب زیادی را مطرح کرده اند.
وی یادآور شد: امام راحل (ره) درباره مقام جانبازان فرموده اند: زبان و پیام ما عاجز از ترسیم مقام بلند پایه عزیزانی است که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی کردند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی که خود نیز جانباز هستند، پیرامون مقام جانبازان فرموده اند که جانبازان یادگار آزمایش های بزرگ ملی محسوب می شوند و ملت ایران باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج بنهد و آنها را گرامی بدارد.
بصیری از مقام همسران جانبازان نیز تجلیل کرد و گفت: این افراد در بالاترین مقام های ایثار و از خود گذشتگی هستند و همواره باید قدردان تلاش های آنان بود.
وی تاکید کرد: جانبازان همواره در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده اند و موفقیت های فرزندان این عزیزان نیز مایه مباهات برای نظام و انقلاب اسلامی است.
بصیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خسارت های وارده از سیل در خوزستان، گفت: استان کرمان در کنار چند استان دیگر به عنوان معین خوزستان تعیین شده تا روند خدمات رسانی به سیل زدگان با سرعت بیشتری انجام شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: در این راستا محموله های امدادی و جمعی از مدیران استانی بامداد امروز به منطقه اعزام شدند و امیدواریم بتوانند با همکاری سایر مسئولان در خوزستان، مشکلات مردم را در اسرع وقت برطرف کنند.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.