به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان ، در این نشست که وضعیت کنونی حمیدیه و هماهنگی اقدامات مورد نیاز تشریح و مورد بررسی قرار گرفت ، فرماندار حمیدیه، معاون هماهنگی امور عمرانی و نماینده استاندار کرمان در منطقه ، فرمانده سپاه ثارالله ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ، شهردار و جمعی از مدیران این استان خضور داشتند.
در این نشست هماهنگی های لازم برای احداث و تحکیم سیل بندهای حمیدیه انجام و با پیگیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، عملیات اجرایی آن آغاز شد.
سید مصطفی آیت اللهی موسوی در این نشست گفت: 28 تن اقلام امدادی، بهداشتی و غذایی، بامداد امروز از کرمان به اهواز ارسال شد که این اقلام ساعت 7 صبح به اردوگاه محل استقرار نیروهای استان کرمان در حمیدیه منتقل و تحویل تیم مدیریتی شد.
وی تاکید کرد: بخشی از ماشین آلات مورد نیاز از کرمان به استان خوزستان اعزام شده است و بخشی نیز به زودی وارد حمیدیه می شوند.
هاشمی، فرماندار حمیدیه نیز در این نشست گفت: 15 روستای این منطقه زیر آب رفته و خانه های این روستاها تخلیه شده و مردم نیاز مبرم به کمک های امدادی و بهداشتی دارند.
براساس این گزارش همچنین نشستی در سپاه حمیدیه و با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.
سردار غلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان در این نشست از همکاری مدیران استان کرمان قدردانی و اعلام کرد: روند ایجاد سیل بند در اطراف حمیدیه در دست اجراست.
وی از مدیران فنی استان کرمان خواست برای تسریع در خدمات رسانی و ایجاد سیل بندهای مورد نیاز، ماشین آلات بیشتری را به این منطقه اعزام کنند.
سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، از هماهنگی مدیران استان و سپاه قدردانی کرد.
استان کرمان به عنوان معین حمیدیه در امر امدادرسانی در سیل اخیر فعالیت می کند و دیروز استاندار کرمان نماینده خود در استان خوزستان را منصوب و به این استان اعزام کرد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.