به گزارش ایرنا، از آغاز فروردین ماه امسال تاکنون پنج محموله امدادی توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان شامل 2 هزار موکت، یکهزار چادر امدادی و یکهزار دستگاه چادر امدادی مسافرتی 17 فروردین ماه و همچنین 2 هزار و 800 پتو و 400 چادر امدادی به استان های گلستان و خوزستان ارسال شده است.
ارسال یک کامیون امدادی بدفورد و 150 بسته غذایی یک ماهه روز سوم فروردین ماه به استان گلستان و یک کامیون امدادی ایسوزو به استان لرستان از دیگر کمکهای استان کرمان بوده است .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان روز دوشنبه در حاشیه ارسال پنجمین محموله در جمع خبرنگاران گفت: این محموله شامل یکهزار دستگاه چادر امدادی، 26 هزار بطری آب معدنی اهدایی و چهار هزار قرص نان اهدایی است.
محمد حیدری پور افزود: تیم زمینی جمعیت هلال احمر استان کرمان از جمله 20 نفر امدادگر، نجاتگر و پرسنل امدادی به همراه این محموله به مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه از توابع استان خوزستان ارسال می شود.
وی تصریح کرد: چادر امدادی و مسافرتی، پتو و تیم های امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان در محموله های گذشته ارسال شده است.
شماره حساب 99999 به نام هلال احمر در تمامی بانکها و همچنین کد دستوری *780*112#به همراه شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و نیز 5894631850259730 بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است و همچنین از طریق گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ کمک های مردمی برای سیل زدگان به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.
نشست شورای مدیریت بحران استان کرمان به ریاست محمدجواد فدائی استاندار کرمان و معاونان وی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان برگزار و در این نشست در خصوص ارسال اقلام مورد نیاز به سیل زدگان خوزستان تصمیم گیری شد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.