رضا فلاح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 هزار موکت، یکهزار چادر امدادی و یکهزار دستگاه چادر امدادی مسافرتی 17 فروردین ماه و همچنین 2 هزار و 800 پتو و 400 چادر امدادی در 13 فروردین ماه توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان به خوزستان ارسال شد.
وی اظهار داشت: یک کامیون امدادی بدفورد و 150 بسته غذایی یک ماهه روز سوم فروردین ماه به استان گلستان و یک کامیون امدادی ایسوزو نیز 16 فروردین ماه به استان لرستان ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به کمک های مردم کرمان گفت: 730 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل پتو، کنسروجات، آب معدنی، نان، خشکبار، مواد شوینده و لوازم بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال تاکنون در قالب کمک های نقدی مردم در صندوق ها، جمع آوری و به استان های گلستان و لرستان ارسال شده است.
فلاح ادامه داد: کمک های غیر نقدی علاوه بر مراکز شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان، در محل برپایی ایستگاه های جمع آوری در سطح شهرها نیز انجام می شود.
وی با بیان اینکه یک دستگاه نانوایی و 6 نفر نانوای داوطلب توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان به استان لرستان اعزام شده است افزود: در حال رایزنی با مدیران کارخانجات، شرکت ها و مراکز تولیدی و صنعتی استان کرمان برای دریافت اقلام مورد نیاز سیل زدگان هستیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تاکید کرد: تمامی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در صورت نیاز برای اعزام به مناطق سیل زده کشور در حالت آماده باش قرار دارند.
وی گفت: شماره حساب 99999 به نام هلال احمر در تمامی بانکها و همچنین کد دستوری *780*112#به همراه شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و نیز 5894631850259730 بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است و همچنین از طریق گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ کمک های مردمی برای سیل زدگان به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.
فلاح تصریح کرد: جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان به ریاست محمدجواد فدائی استاندار کرمان و معاونان وی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان برگزار و در این نشست در خصوص ارسال اقلام مورد نیاز به سیل زدگان خوزستان تصمیم گیری شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.