مسعود جمیلی کرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان شرایط بحرانی وظیفه همگانی است که نسبت به کمک کردن به دیگر هموطنان همتی مضاعف صورت بگیرد.
وی همچنین از اعزام ماشین آلات راهداری جنوب کرمان طی 2 ماه گذشته برای کمک به ترمیم و بازگشایی محورهای ارتباطی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه این مجموعه آمادگی کامل برای ورود به بحران ها را دارد، افزود: با توجه به گستردگی جنوب استان کرمان و مناطق سخت گذر و از طرفی خطر پذیر بودن این منطقه در حوادثی مثل سیل و زلزله می طلبد نسبت به افزایش ماشین آلات راهداری سنگین برای انجام عملیات در زمان بحران چاره اندیشی جدی شود.
وی گفت: با آموزش و به روز نگاه داشتن راهداران و رانندگان برای ورود به بحران آماده هستیم.
مدیرکل راهداری جنوب کرمان افزود: انجام چند مانور عملیاتی ویژه در سال گذشته و محک زدن نیروهای حوزه راهداری و ماشین آلات و تهیه نقشه های عملیاتی راهداری در زمان بحران از جمله اقدامات این اداره کل برای آمادگی در آشفتگی هاست.
جمیلی همچنین از تجهیز محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان به سیستم ارتباطی قوی بی سیم خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال نقاط کور ارتباطی بی سیم در جنوب استان شناسایی خواهد شد تا محدوده ارتباطی بیشتری زیر پوشش این ارتباط قرار گیرد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.