سرهنگ امیر افضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از افزایش گشت ها و حضور پررنگ نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه های ملی و منابع طبیعی در ایام نوروز خبر داد و افزود: در هر عرصه ای که مردم پای کار آمدند اتفاقات خوبی رقم خورده است.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت آحاد مردم در صیانت از منابع طبیعی، اظهار داشت: نسل آینده نیز حق حیات دارد، پس ضمن رعایت اصول حفاظت از منابع طبیعی هرگونه تعرض و تجاوز به منابع طبیعی را به شماره تلفن 1504 یگان حفاظت گزارش دهیم.
وی ادامه داد: در ایام نوروز به منظور رصد دقیق عرصه ها و حفاظت از منابع طبییعی، از نیروهای مختلف به ویژه نیروی انتظامی کمک گرفته ایم و تعاملات خوبی با این بخش داریم.
سرهنگ امیرافضلی با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام نوروز حضور پررنگی‌ دارد، عنوان کرد: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفان و متجاوزان به عرصه های ملی و منابع طبیعی انجام و قرار شده این نیروها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی یاریگر یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بیان کرد: از همشهریان و میهمانان نوروزی تقاضا داریم در زمان حضور در طبیعت و فضای سبز، موارد ایمنی را رعایت کرده و از ریختن زباله و روشن کردن آتش غی ضروری خودداری کنند.
وی یادآور شد: شماره تلفن رایگان 1504 به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی است.
3029/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.