به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، 'غلامرضا فرخی' افزود: به منظور بررسی و چگونگی ارائه خدمات واحدهای اقامتی و پذیرایی، نظارت از تاسیسات گردشگری شامل هتلها، مهمانپذیرها، پانسیونها، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمعات تفریحی و گردشگری در حال انجام است و در صورت رعایت نکردن قوانین مرتبط به برخی از واحدهای مذکور تذکر و اخطار داده می شود.
وی هدف از این اقدام را رضایتمندی میهمانان و مسافران از دریافت خدمات گردشگری دانست و اظهار داشت: طی بازدیدهایی انجام شده تاکنون 60 تذکر شفاهی و یک اخطار کتبی به واحدهای متخلف داده شده است.
فرخی در ادامه به برپایی ویژه برنامه نوروزگاه در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز 98 این مجموعه به کانونی برای تجمع گردشگران و مسافران نوروزی با اجرای برنامه های مفرح و شاد در قالب نوروزگاه تبدیل شد که امیدواریم این روند در طول سال نیز ادامه داشته باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه راهنمایان گردشگری در اماکن موزه ای و تاریخی استان کرمان فعال هستند، گفت: اجرای برنامه‌ های نوروزخوانی، برپایی سفره هفت سین، اجرای موسیقی بومی و محلی، تورهای گردشگری و غیره از جمله برنامه های این اداره کل برای ایجاد فضاهای شاد و مفرح برای گردشگران در ایام نوروز 1398 در استان کرمان است.
وی با بیان اینکه توزیع مسافران نوروزی در سطح استان بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در هر نقطه از استان شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی بودیم که راه اندازی خانه های بومگردی می تواند یکی از مهمترین دلایل این اتفاق باشد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.