به گزارش ایرنا، غلامرضا فرخی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان ضمن تبریک سال نو و با اشاره به وقوع سیلاب های اخیر افزود: تاکنون مشکلی در استان کرمان بابت نحوه اسکان گردشگران و مشکلات ناشی از بارندگی ها و وقوع سیل را نداشته ایم.
وی با اشاره به اینکه یک تیم بسیار کامل برای وقوع احتمالی سیلاب به منظور اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی در میراث فرهنگی استان کرمان تشکیل شده است اظهار داشت: آموزش و پرورش و تربیت بدنی نیز آمادگی خود را برای اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی که در پارک ها مستقر هستند؛ اعلام کرده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه کرمان جزو سه استانی است که برای اسکان مسافران سیل‌ زده معرفی و در این راستا تمهیدات لازم انجام شده است تصریح کرد: از 27 اسفندماه سال 97 تا 6 فرودین ماه سال جاری حدود یک میلیون و 750 هزار نفر مسافر به استان کرمان سفر کرده است گفت: نسبت به سال گذشته 26 تا 30 درصد افزایش مسافر در استان کرمان را شاهد بوده ایم.
فرخی با اشاره به اینکه 120 غرفه صنایع دستی و سوغات را در سطح شهر کرمان داریم که روزانه چهار تا پنج هزار نفر ببینده دارند خاطرنشان کرد: بیشترین بازدید کنند در ایام نوروز از باغ شاهزاده ماهان، حمام گنجعیلیخان، ارگ قدیم بم، منطقه شهداد و باغ فتح آباد بوده است.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.