مسعود جمیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه بارش ها در منطقه جنوب کرمان 145 دستگاه راهداری سبک و سنگین و 185 نیروی راهداری در حالت آماده باش قرار دارند.
وی ادامه داد: هفت راهدارخانه مستقر در شهرستان های جنوبی استان کرمان به دلیل اخطاریه های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت نیاز به امدادرسانی در محورها با کمترین زمان ممکن حضور پیدا کنند.
وی با بیان اینکه گشتهای راهداری بعد از سیل چند روز گذشته در هفت شهرستان جنوبی استان بصورت ویژه ملزم به بررسی باز یا بسته بودن دهانه پلها و آبروها شده اند افزود: تا صبح امروز پُلهای تمامی مسیرها مورد ارزیابی و بازرسی میدانی راهداران قرار گرفته است.
** برای مقابله با بحران آماده ایم
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: این اداره کل با توجه به آغاز طرح راهداری نوروزی 98 آمادگی کامل برای مقابله با بحران را دارد.
جمیلی با بیان اینکه بستر بیش از 67 پُل در محورهای ارتباطی جنوب استان توسط دستگاه های راهداری بازگشایی شده است، افزود: با توجه به احتمال بارش باران در نقاط بالا دست و کوهستانی به ویژه در مناطق روستایی، مسافران نوروزی و رانندگانی که قصد عبور از این مناطق را دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.
جمیلی با اشاره به آماده باش مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان، از مردم و رانندگان خواست خبرها را از طریق منابع موثق و رسانه های معتبر دریافت و از توجه به شایعات خودداری کنند.
وی شماره تماس 141 مرکز مدیریت راهها را جهت دریافت اطلاع از وضعیت راهها و شرایط جوی مسیرها اعلام کرد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.