تورج جدیدی شبانگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مناطق مرکزی و شمالی استان کرمان در روز سه ‌شنبه شاهد رگبارهای پراکنده باران خواهد بود.
وی ادامه داد: به ‌طور متوسط در طول فعالیت این سامانه میانگین بارش 15 تا 20 میلی‌ متر برای مناطق یاد شده خواهد بود و طی روز چهارشنبه نیز بارش‌ ها در جنوب استان (کهنوج، رودبار، فاریاب و غیره) ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی این مدت در ارتفاعات استان نیز در مناطق یاد شده بارش خفیف برف دور از انتظار نیست و وزش باد نسبتاً شدید برای شمال و شرق کرمان پیش‌ بینی می ‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌ های پیش ‌یابی و در پی اخطاریه و اطلاعیه‌ های صادره از سوی مراکز پیش بینی سازمان هواشناسی و اداره کل هواشناسی استان کرمان طغیان رودخانه‌ ها و سیلابی شدن مسیل‌ ها دور از انتظار نیست.
جدیدی همچنین گفت: با توجه به بارش‌ های اخیر در مناطق غرب، جنوب غرب و جنوب استان و اشباع شدن خاک و جاری شدن آب از بالادست و نیز رگباری بودن بارش‌ های بهاری از هم استانی ‌ها و گردشگران استان درخواست کرد که از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ‌های فصلی خودداری کرده و به دلیل وقوع رعد و برق از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
3029/9889
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.