به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت جیرفت در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: مسئولان باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن آماده باشند.
حجت الاسلام غلامحسین عبدالحسین زاده افزود: ملت ایران در زمان جنگ ایستادگی کردند لذا امروز نوبت مسئولان است تا در مقابل جنگ اقتصادی، با تلاش جهادی و از خودگذشتگی مقابله کنند.
امام جمعه موقت جیرفت گفت: فرماندهان در زمان جنگ خودشان اول عمل می کردند لذا امروز مسئولان ما نمی توانند با حقوق نجومی و ‌فرزندان خارج نشین، در جنگ اقتصادی ایستادگی کنند.
وی اظهار داشت: ان شاالله به لطف خداوند پیروزی در این جنگ نابرابر، با ملت ایران است.
حجت الاسلام عبدالحسین زاده ضمن تبریک عید نوروز گفت: متاسفانه در این تعطیلات آمار زیاد تلفات گزارش شده لذا مسافران در رانندگی احتیاط کنند.
وی عجله و سرعت غیرمجاز در رسیدن به مقصد را عامل اصلی تصادفات برشمرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سبب سالم رسیدن به مقصد می شود.
وی همچنین به پذیرش حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: پذیرش حوزه های علمیه تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد لذا خانواده ها فرزندان خود را برای ثبت نام در حوزه تشویق کنند.
** امام جمعه موقت سیرجان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفت: امسال پر برکت خواهد بود و اگر دشمن تهدید کند ما این تهدید را به فرصت تبدیل می کنیم و با استفاده از ظرفیت ها برای اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی مصمم هستیم.
حجت الاسلام حسین حیدری با اشاره به توانمندی جوانان و متخصصین علمی افزود: پیشرفته ترین صنایع هسته ای، موشک های نقطه زن، نانو و فناوری های روز و خیلی از دستگاههای علمی به دست همین جوانان متدین و متفکر ساخته شد و اینها همه این مطلب را اذعان دارد که ما می توانیم و نیازی به بیگانه نداریم.
خطیب جمعه سیرجان اظهار داشت: دشمنان استکباری و غرب همیشه می خواهند ملتها عقب بمانند تا نتوانند مقابل غارت و جنایات و ظلم آنان بایستند لذا تکیه بر استکبار هیچ نفعی ندارد و باید خودمان بتوانیم استقلالمان را حفظ کنیم تا دشمن در مقابل ما ضعیف باشد و دیگر تهدید و تحریم نداشته باشد.
وی گفت: این فکر که از اروپا یا دیگر کشورهای پیشرفته دور باشیم غلط است ولی باید از مسائل علمی اروپا و دیگر کشورها بهره بگیریم اما اینکه در خدمت غرب و اروپا برای نوکری و مستعمره بودن قرار بگیریم هرگز این سیاست را نمی پذیریم.
حجت الاسلام حیدری به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال رونق تولید دولت و مسئولان، تولید کنندگان و مردم نقش دارند و هر کدام باید وظیفه خود را باید انجام دهند.
وی تصریح کرد: دولت و مسئولان باید شرایط تولید را آماده و منابع مالی را تامین و نظارت را به خوبی داشته باشند و از ورود کالاهایی که در داخل تولید می شود جلوگیری کنند، و تولید کنندگان هم باید کالاهای باکیفیت که بهتر از کالاهای وارداتی باشد تولید کنند لذا نقش مردم هم این است فقط از کالای ایرانی استفاده کنند.
امام جمعه موقت سیرجان کشتار نمازگزاران در مکزیک را یک حمله تروریستی عنوان کرد و گفت: آنقدر سیاست های خصمانه غرب و سازمان های بین المللی هدف دار و بی معنا و غلط است که این حمله را تروریستی نمی دانند و حتی کشتار 12 هزار نفر از مردم یمن به دست سعودی ها تروریستی نیست اما اگر یک نفر در غرب و اروپا زخمی شود حمله تروریستی با هیاهوی تبلیغاتی قلمداد می شود و اینجاست که انسان نه می تواند و نه باید به غرب و سازمان های مدافع حقوق بشر اعتماد کند.
وی به سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی در حرم امام هشتم نیز اشاره کرد و گفت: رهبری خط و مشی رسیدن به پیشرفت و اقتدار را هر ساله ترسیم و بیان می فرمایند که ملت و مسئولان باید توجه داشته باشند تا به قله اقتدار و پیشرفت برسیم.
3029/74357450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.