علیرضا سالاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چاله هایی برای دفن موقت زباله، طبق نظر شبکه بهداشت و با تایید موقت اداره محیط زیست ساخته شد.
وی اظهار داشت: زباله های جمع آوری شده تحت نظارت بهداشت، در سایت موقت دفن می شود تا هیچگونه تهدیدی علیه بهداشت عمومی ایجاد نشود.
رئیس حوزه قضایی فاریاب ادامه داد: مکاتبات لازم با دستگاه های مربوطه انجام شده از این رو هیچ ممنوعیت قانونی در این زمینه وجود ندارد و انجام تمام فعالیت ها با مجوز قانونی است.
وی بیان کرد: با پیگیری مستمر دستگاه قضایی و در راستای حفظ حقوق عامه دفن زباله شهرستان فاریاب به صورت موقت و در آستانه عید نوروز رفع شد.
سالاری از فرماندار، بخشداران، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و رئیس اداره محیط زیست شهرستان کهنوج که اهتمام ویژه ای در زمینه ساخت این سایت موقت داشته اند تقدیر کرد.
وی ادامه داد: با وجود چنین روحیه ای و همکاری لازم تمام دستگاه ها و اقدام جهادی، در آینده نزدیک شاهد ساخت سایت نهایی دفن زباله و پسماند در فاریاب هستیم.
هشتم اسفندماه امسال، دستگاه قضا به موضوع دفن غیر اصولی زباله های فاریاب ورود کرد و مقرر شد طی مدت 20 روز جهت رفع این معضل بهداشتی، اقدامات لازم انجام شود.
شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
/3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.